- Menu podmiotowe
- Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Rozprza
- Deklaracja dostępności ZGKG w Rozprzy
Deklaracja dostępności ZGKG w Rozprzy
Deklaracja dostępności
Wstęp
Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy w Rozprzyzobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 848) o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej BIP Zakłądu Gospodarki Komunalnej Gminy w Rozprzy mieszczącej się pod adresem http://bip.rozprza.pl zakładka Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy
Data publikacji strony internetowej:2014-06-17
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
Treści lub funkcje niedostępne:
-
Część plików nie jest dostępna cyfrowo,
Wymienione wyżej funkcje są niedostępne ponieważ były opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej lub pochodzą ze źródeł zewnętrznych.
Skróty klawiaturowe:
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Deklarację sporządzono dnia: 2021.03.08
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi w dniu: 2021.03.08
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Pani Magdalena Lalek, adres e-mail zgkg.rozprza@op.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 44 615 80 93,. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacja zwrotna
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Postępowanie odwoławcze
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie wejścia do budynku, korytarzy, schodów, wind:
Wejście główne jak i dla petentów do budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy w Rozprzy znajduje się od ul. Sportowej 7. Biuro Obsługi Klienta znajduje się na parterze, przy wejściu do budynku, obok Kasy. Budynek posiada jedną kondygnację: parter. Na kondygnacji znajduje się korytarz, który jest bezkolizyjny, nie posiada progów, ma czytelny i intuicyjny układ. Budynek nie posiada schodów ani windy. W budynku nie ma żadnych barier dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi. Budynek nie posiada platformy do przewozu osób z niepełnosprawnością ruchową.
Dostępność informacji głosowych
Na obecną chwilę w budynku nie ma informacji głosowych.
Dostępność pętli indukcyjnych
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, pętli indukcyjnych, oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Dostosowanie parkingów
Na parkingu znajduje się jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Prawo wstępu z psem asystującym
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność tłumacza języka migowego
Na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy w Rozprzy nie ma możliwość skorzystania z tłumacza polskiego języka migowego.